Suarasa

Posted on 9th August 2009 by Mohd Khairudin in Maklumat - Tags: ,

02082009Fuyoo! Ramainya orang ke tapak program Suarasa di Ipoh. Saya sekeluarga sempat pergi untuk mendapatkan broadband. Apa yang saya nampak dalam program ni memang sesak dengan orang. Ramai yang memenuhkan khemah sebab cuaca panas, berebut untuk mendapatkan produk murah seperti minyak wangi, melihat gelagat artis dan ada juga yang duk scooden kot hee :-), cuci mata.  Sememangnya pendapat masing-masing, program macam ni ada banyak faedahnya khususnya kepada para peniaga dan pelanggan. Saya sempat membeli buah salak RM5.00 sahaja dengan bakul sekali, emm dah lama tak makan buah salak..best!! Walaupun begitu perlu berhati-hati dengan keadaan dan suasana sekarang ni kerana penyakit boleh merebak dengan mudah.

  

5 Comments »

  1. Aku tak pegi karnival sua rasa ni. Walaupun dekat je kalau nak gi tapi sua rasa ni banyak makanan je kan. Tengok depan tV je.

    Comment by Maizul — August 9, 2009 @ 6:04 pm

  2. I added your blog to bookmarks. And i’ll read your articles more often!

    Comment by Cornelius — August 9, 2009 @ 10:54 pm

  3. emm betul la tu kot banyak makanan tapi tak semua khemah saya lalu sebab nak cepat. Kebetulan masa balik rumah Mertua, diorang kata ada sua rasa dan dalam masa yang sama rasa nak pakai broadband. Kalau nak saja gi jalan2 tak sesuai sy setuju ngan Maizul just tengok TV je 🙂

    Comment by Khairudin — August 10, 2009 @ 4:50 am

  4. Betul ke Mat Salleh ni, tak pa la laman dia pun ok gak, harap-harap produk halal

    Comment by Khairudin — August 10, 2009 @ 4:51 am

  5. Very interesting and amusing subject. I read with great pleasure.

    Comment by Kouba — August 18, 2009 @ 7:58 am

Leave a comment

Mohd Khairudin Dot Com

↑ Grab this Headline Animator