AirCond Kereta Rosak

Posted on 29th March 2010 by admin in Pengenalan - Tags: ,

Akhir-ahir ni kereta asyik buat hal saja. Bawa kereta on aircond full pun masih tak sejuk. Periksa punya periksa ingatkan gas aircond sudah habis, jadi pergi lah tambah gas aircond. Selang beberapa hari lepastu benda yang sama berulang lagi. Aku mulai pening memikirkan masalah ni. Nak tak nak aku bukannya pomen atau pemilik kedai services aircond. So pergi lah sekali lagi tapi kali ni letak kereta di kedai services aircond selepas berjaya kenal pasti punca masalah. Kali ni lain sebab pemilik kedai memang memberi komitmen yang memuaskan. Ya lah air cond je pun(tapi basah juga lah baju dibuatnya). Hantar pagi sabtu kemudian ambil petang ahad. Kawasan paip penghawa dingin yang bocor dipotong dan dikimpal. Semasa pergi ambil pada petang ahad nampak macam dah ok lagipun sudah satu hari berada di kedai penghawa dingin tersebut.

nak baca lagi klik sini…

Please follow and like us:
error
  
PRchecker.info

Mohd Khairudin Dot Com

↑ Grab this Headline Animator

 2006-2019 | www.mohdkhairudin.com | Part Time Trader Since 2006
5 visitors online now
0 guests, 5 bots, 0 members
Max visitors today: 14 at 03:55 am UTC
This month: 26 at 12-01-2019 04:14 pm UTC
This year: 139 at 07-20-2019 03:14 pm UTC
All time: 139 at 07-20-2019 03:14 pm UTC