Sambil Makan Bertih Jagung

Posted on 12th November 2009 by admin in Keluarga,Renungan,Umum - Tags: ,

Hari ni izinkan saya berbahasa aku. Entri ni aku cadang nak masukkan minggu lepas tapi tak berkesempatan, jadi aku masukkan hari ni walaupun aku ada hal, saja gatal nak menaip. Nak berkongsi kepuasan menikmati popcorn 🙂 . Teringat masa pergi tengok wayang makan bertih jagung. Alah.. “PoP Corn” la tu dalam bahasa oreng puteh nya. So aku mintak orang umah masakkan. Bukan senang juga nak buat popcorn ni dalam ati aku tapi bila orang umah masak rasa kejap je siap. Tu ha! Sedap je si Asyraaf mengunyah sambil tengok kartun kegemaran dia. Dia kata “pet!” . Pet abah! Nak Pet! Itulah yang selalu dia mintak asal je tengok TV. Pada mulanya pening jugak kepala aku memikirkannya. Apa ke bendanya “pet” ni? Kan tersilap bagi kan naya dibuatnya. Almaklumlah baru belajar bercakap.

nak baca lagi klik sini…

Please follow and like us:
error
  
PRchecker.info

Mohd Khairudin Dot Com

↑ Grab this Headline Animator

 2006-2019 | www.mohdkhairudin.com | Part Time Trader Since 2006
3 visitors online now
1 guests, 2 bots, 0 members
Max visitors today: 16 at 07:40 am UTC
This month: 21 at 10-14-2019 01:59 am UTC
This year: 139 at 07-20-2019 03:14 pm UTC
All time: 139 at 07-20-2019 03:14 pm UTC